Телефоны в Москве: (495) 898-31-85 +7 441 862-41-47 Вайбер: +7 955 66-16-32
Наш офис расположен в 5 минутах ходьбы от метро Шоссе Энтузиастов
Режим работы: Вторник, Среда, Четверг, Пятница - с 10:00 до 18:00. Суббота - c 10:00 до 16:00.
Воскресенье и Понедельник - выходные дни.
Библиотека инструкции, паспорта, справочная литература на лодочные моторы.  Инструкция, паспорт к лодочному мотору Хонда Honda BF2D, BFB https  Инструкция, паспорт к мотору JOHNSON | Джонсон , 10,

Сервис мануал лодочного мотора джонсон

мануалы о водном транспорте, литература о катерах, водная библиотека, библиотека мануалов водного транспорта.  Зарубежные лодочные моторы.  Руководство пользователя на русском языке. YAMAHA F A, FL A сервис.

Файлы в формате exel Пожалуйста зарегистрируйтесь чтобы увидеть ссылку Инструкция по замене масла в редукторе на примере Hidea-HD9. Теме ап, в первое сообщение добавлены ссылки, и будут продолжать добавляться. Андрей, на яндекс диск, или на облако Я перезалью, и добавлю в список. Here is evidence of the broken piston pieces being imbedded into the head. If your testing shows low compression, then I would do 2 things, before I would get really dejected. First I would pull the head and look for a blown head gasket or evidence of carbon on the top of the piston. If carbon is there, then you may also have it in the ring grooves binding the rings from doing a full expansion contact with the cylinder walls. This could seize the ring to the piston groove and cause it to not seal in the bore effectively, which can contribute to low compression. While the head is off, rotate the flywheel, look at the cylinder walls, are they scored or evidence of rust pitting? One thing to do when taking the head off, would be to mark which coil is the top one this will be an invaluable help later.

сервис мануал лодочного мотора джонсон

This means when you reinstall the head IF the powerhead is still on the motor, that you will have to insert these 2 bolts in their respective head holes BEFORE you slide the head in place. The next step would be to remove the bypass cover on the LH side of the motor facing forward. With this cover off, you can see into the side of the powerhead, see the sides of parts of the piston and the rings, which will give you another clue as to what may be wrong. Is there any black carbon on the sides of the piston, which would indicate that the rings are indeed stuck allowing a blow-by.

Руководство по ремонту лодочных моторов Johnson, Evinrude E-TEC

Check to see if the rings are stuck in the ring grooves, or is the piston grooves worn enough so that the rings wobble in the groove? Note rust, especially for the bottom cylinder. This motor had blown head gasket on lower cylinder. Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

Форум любителей активного отдыха

Designed using Chromatic WordPress Theme. Моторы имеют несколько положений наклона, а также привод для движения по мелководью. При проектировании этих двигателей учитывались потребности и пожелания владельцев небольших лодок. Ряд составляют 2-цилиндровые двигатели мощностью 40 и 50 л. Эта категория двигателей появилась более 30 лет назад, когда стало технически возможным создавать более мощные двигатели. Именно подвесной двигатель Johnson в г. Ловля на мормышку, черти, козы, ведьмы Ловля на блесну, балансиры, тюкалки Ловля на зимний поплавок. Около-рыбный трёп или Разговоры обо всём. Грибникам - тихая охота! ТВ - Рыболовное телевидение Клубный раздел! Как стать членом Клуба? Скидки для членов Клуба! Понятная структура, четкое описание, грамотное изложение материала — эта книга будет настоящим помощником.

  • Катушка фидерная волжанка лидер
  • Фото парад подводной лодки
  • Vector лодки rib цены комплектации
  • Купить удочки шимано в интернет магазине
  • Инструкции по ремонту Инструкции по ремонту лодочного мотора — кладезь знаний и грамотное руководство как самостоятельно произвести ремонт тех или иных систем. Катера и лодки собственного производства. Некоторые вещи для себя уже уяснил, но пока убедиться полностью не могу. Заказал новую крыльчатку для водяной помпы и свежий набор сальников. В моей жизни случался ремонт лодочного мотора Джонсон. Использовал я этот мотор три сезона.

    сервис мануал лодочного мотора джонсон

    Под окончание третьего сезона отказал редуктор. Он имеет оригинальную конструкцию, у него передача зафиксирована пружинкой. Sometimes the word "Detective" and "Mechanic" are closely related in cases like this.

    Think about this, if you still work for a living, consider the following: How many free days a year do you have? Of these left, how many will the weather cooperate and finally then will your motor run correctly or at all, or will you spend half the day or more trying to get it running while wishing you were on the water?

    сервис мануал лодочного мотора джонсон

    Some people who own boats and motors may also be mechanically challenged. If they have tried to do anything to it without the slightest clue as to what they are doing and then bring it to you, are you up to the challenge? These are the people who should not be left alone with a dull knife or even a pencil sharpener. He ran it onto a sandbar the week after I sold it to him, ruining the water pump impeller faulty impeller-my fault. OK, I replaced it at no charge. Two weeks later it would not run right, but he could not explain the problem.

    сервис мануал лодочного мотора джонсон

    I went fishing with him and on the river, mainly because he was fishing an area and for a specie that I wanted to learn it ran so bad that we anchored, and there on the water, I tore the carburetor apart, cleaned and re-adjusted it. Years later I had a similar experience but with a 10hp Johnson, the motor ran when I traded it to him. I had to later take it back for because he was afraid the motor would burn up since it was not peeing fully the pee hole tube became unconnected under the cowling. It was running good when I delivered it to him the second time. Then more problems, but this time it was the fuel pump going bad. Every time it was running fine when I delivered it to him. Again it came back, this time, my fault as apparently I did not push a points output wire down far enough into the timing plate and the flywheel wore through the wire insulation, grounding it out, killing the motor. По окончании сезона поменял что нужно законсервировал всё ОК. В сезоне проблем нет как часики. Прочитал тему про ремень ГРМ дай думаю посмотрю и опа , а ролика натяжителя вообще нет.

    Корзина пуста.

     » Вход

    E-Mail:

    Пароль:

    Регистрация | Забыли пароль?

    Онлайн консультант
    Новости

    06.03.2016

    Заказы "самовывоз" забираются только после подтверждения их сборки!